wtorek, 6 sierpnia 2013

Stosik sierpniowy


Zauważyłam, że większość z Was lubi co miesiąc przedstawiać swoje zdobycze.
Postanowiłam przedstawić Wam również mój sierpniowy stosik :)

13 powodow

Myślę, że większości z Was nie muszę przedstawiać tych książek. Bardzo długo na nie czekałam :)

Od góry:
1. "Blask" - Alexandra Adornetto (z wymiany)
2. "Miasto kości" - Cassandra Clare
3. "Jutro" - John Marsden
4. "Jutro 2" - John Marsden
5. "Jutro 3" - John Marsden
6. "Jutro 4" - John Marsden
7. "Jutro 5" - John Marsden
8. "Jutro 6" - John Marsden
9. "Jutro 7" - John Marsden

13 powodow

A skoro już jesteśmy przy książkach, przypominam, że nadal możecie je u mnie nabyć TUTAJ

Mam na sprzedaż również podręczniki: TUTAJ


~ Agnes

13 komentarzy:

  1. Polecam Miasto kości, a Jutra ani Blasku nie czytałam i jakoś mnie do tych książek nie ciągnie, choć prędzej sięgnęłabym po Jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna z tych pozycji nie jest mi znana osobiście, jedynie z opiniowania innych. Jednak mam wszystkie te książki w planach. Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik i życzę miłej lekturki ;) Zabrałabym serię "Jutro", a ja będę mieć ją dopiero we wrześniu :c
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. „Blask” czytałam, uważam książkę za przyjemne czytadło, aczkolwiek szczególnie do gustu mi nie przypadła. Mam nadzieję, że Tobie się spodoba :D „Miasto kości” również już zaliczyłam i miło wspominam, przeczytałam tylko trzy pierwsze części, bo dalszych nie ma jak zwykle w bibliotece :(
    Zazdroszczę, strasznie Ci zazdroszczę serii „Jutro”, od tak dawna się czaję aby ją przeczytać, i co? Nic. :(( Przyjemnego czytania życzę!! :)

    Pozdrawiam.
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci całej serii "Jutro" chociaż jej nie czytałam. Wiem, dziwnie to brzmi, jednak tyle się o niej naczytałam, że gdybym ją dostała w moje ręce, przeczytałabym, a raczej pochłonęłabym w kilka dni :-) No, takie gdybanie przynajmniej. "Miasto Kości" bardzo mi się podobało, ale "Blasku" nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tych książek:) Nie znam serii ,,Jutro". Zaraz postaram się co nie co o tym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo, jak ja ci zazdroszczę serii "Jutro" O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy stosik. Widzę, że przeważa w nim "Jutro" :) Jakoś nie mogę się przekonać do tej serii więc czekam na twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż miło popatrzeć. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Blask" polecam, fajnie się czytało. Resztę książek mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik pokaźny, ale jakoś wszystkie pozycje chyba nie w moim typie. Poczytam Twoje recenzje na temat tych książek i zobaczę, może jednak któraś z nich, przypadnie mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A więc zabierasz się za Jutro... A ja wciąż odkładam i odkładam :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy głos jest mile widziany. Zapraszam do komentowania. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...