sobota, 3 sierpnia 2013

Lauren Oliver


Poniżej przedstawiam okładki do porównania :)
Cieszę się, że moja recenzja wywołała taką falę komentarzy i dyskusji. Mam nadzieję, że tak będzie częściej :)

Kliknij w obrazek, by przejść do strony

13 powodow 13 powodow 13 powodow


Nie wiem czy wiecie, ale Oliver Lauren nie poprzestawała jedynie na "Delirium", "Pandemonium" i "Requiem"
(jeśli ograniczyć się tylko do tej serii, a pominąć "7 razy dziś").

Otóż powstały trzy e-booki, które miały być małym dopowiedzeniem.
Pomiędzy "Delirium" a "Pandemonium" pojawiła się "Hana" (i jej perspektywa na delirię
oraz zaangażowanie w zakazane imprezy).
Między "Pandemonium" a "Requiem" - "Annabel" (historia matki Leny).
Natomiast równo z "Requiem" pojawiła się "Raven" (ze swoją historią sprzed "Delirium" i "Pandemonium").


Po kliknięciu w tę serię przejdziecie do Empiku.


A już niedługo za granicą pojawi się także...


...Alex.



Kliknij tutaj, by przejść do recenzji "Requiem"


~ Agnes

10 komentarzy:

  1. Już od dawna miałam ochotę sięgnąć po jakiś z tych bonusów (najchętniej po Raven lub Annabel)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ochotę na te dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Delirium" uwielbiam jest świetne, przede mną jeszcze dwie cześci. "7 razy dziś" także czytałam i też mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki nie są przetłumaczone na polski, no nie? Jestem kiepściutka z angielskiego ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( W Polsce nie zwykło się tłumaczyć opowiadań, tym bardziej tak krótkich jak te. Pierwsze trzy, które pojawiły się na rynku można kupić po angielsku w jednej książce i liczy ona niecałe 200 stron. Szanse na to, że cokolwiek z tego zostanie przetłumaczone są nikłe...

      Usuń
    2. W takim razie nie przeczytam ani jednego z tych opowiadań ;) Angielski u mnie leży i kwiczy... Szkoda, że nie tłumaczą.

      Usuń
  5. Słyszałam o tych trzech książkach pomiędzy tomami, chciałabym przeczytać, nawet w oryginale, bo zapewne nie będzie tłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przeczytała wszystkie, ale historia Alex'a ciekawi mnie chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, zastanawiałam się, czy przeczytać "7 razy dziś" i nie miałam pojęcia, że autorka napisała coś poza tą książką właśnie ;) A okazało się tego dosyć sporo...

    OdpowiedzUsuń

Każdy głos jest mile widziany. Zapraszam do komentowania. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...