sobota, 10 sierpnia 2013

James Patterson


Jak wcześniej obiecałam, w tym poście pokażę Wam jak się pozmieniały okładki "Maximum Ride" gdy wydawnictwo Hachette postanowiło je wydać po raz kolejny.

Najpierw okładki w pierwszym wydaniu. (Po kliknięciu w obrazek przejdziecie do strony)



A oto jak się prezentują najnowsze wersje:



Nie będę ukrywać, że pierwsze okładki podobają mi się znacznie bardziej niż te nowe :)
Ale to tylko kwestia gustu :)


Kliknij tutaj, by przejść do recenzji serii "Maximum Ride"


~ Agnes

13 komentarzy:

  1. Pierwsze rzeczywiście o niebo lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze mi się dużo bardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze są nieporównywalnie lepsze. Drugie trochę walą tandetą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ani te, ani te mi sięnie podobaja:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie jakos tez te pierwsze bardziej przemawiają. :) Bardiej takie tajemnicze :)
    Obserwuje, bo chyba tego jeszcze nie zrobilam, zapraszam do obserwacji u mnie, ale pod warunkiem, ze ci sie tam podoba i czujesz sie dobrze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, no to będę jedyną osobą, której bardziej podoba się nowa wersja okładek xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :D Gdyby każdemu podobało się to samo, byłoby bardzo źle :)

      Usuń
  7. Mnie szczerze mówiąc nie podobają się ani te, ani te. Trochę mnie odpychają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pierwsze bardzo mi się podobają, a te drugie są inne, lecz wcale nie gorsze :) Po prostu inne od tych pierwszych. Cos w sobie jednak mają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również bardziej podobają się te pierwsze. Oddają w jakimś stopniu klimat książki, a te nowe są takie nijakie, zupełnie bez wyrazu..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka razy zastanawiałam się nad kupnem tej serii, ale za każdym razem zniechęcała mnie okładka. Tak, wiem "nie oceniaj książki po okładce", ale jak mam jej nie oceniać kiedy wyszło takie paskudztwo. Błagam.
    Czasami wstyd jest mi wsiąść do autobusu z takim wydaniem.

    OdpowiedzUsuń

Każdy głos jest mile widziany. Zapraszam do komentowania. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...