piątek, 23 sierpnia 2013

Liebster Blogger Award nr 2!


Dziękuję ślicznie Nessie, autorce bloga Kolorowa Książka za nominację do…


Jest to dla mnie bardzo miłe wyróżnienie, ponieważ mój blog istnieje od niedawna. Bardzo się cieszę, że każdego dnia przybywa nowych obserwatorów i czytelników, a także z tego, że stali bywalcy pozostawiają po sobie ślady w postaci komentarzy i… właśnie takich wyróżnień. Będę dalej się starać i mam nadzieję, że moje recenzje z czasem będą jeszcze lepsze :)

Teraz parę słów o tym, na czym polega „Liebster Blog Award”

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Wyróżnienia zwykle otrzymują blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz wybranych blogerów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Nessie zadała mi następujące pytania:

1. Czy masz motto życiowe?
Moja odpowiedź: Nie mam motta życiowego, ale często lubię powtarzać wybrane przeze mnie cytaty z piosenek. Kiedyś to było „Leave the past in the past gonna find the future” (When I’m gone - Simple Plan), a ostatnio “You are what you love, not who loves you” (Save rock’n’roll - Fall Out Boy feat. Elton John). Tak naprawdę w każdej piosence z odpowiednim przesłaniem wyłapię jakieś powiedzenie specjalnie dla siebie :)

2. Co jest dla ciebie najważniejsze?
Moja odpowiedź: Raczej nie co, lecz kto. Rodzina i przyjaciele są dla mnie najważniejsi. Gdybym miała wybierać przedmioty, byłyby to instrumenty muzyczne, książki i płyty z muzyką.

3. Czy dążysz do jakiegoś celu?
Moja odpowiedź: Oczywiście. Chociaż moje cele zmieniają się wraz z dotarciem do punktu mety poprzednich. W tej chwili jest to łapanie każdego dnia.

4. Jaki masz dzwonek w komórce?
Moja odpowiedź: Jeden ze standardowych wpisanych w pamięć telefonu.
Aktualnie drifting downstream (klik)

5. Czy masz osobę, która 'zaraziła cię' czytaniem?
Moja odpowiedź: Nie wydaje mi się, chyba, że zacząć od nauki czytania – wtedy będą to rodzice. Moja przygoda z czytaniem zaczęła się od „Harrego Pottera”, do którego mam ogromny sentyment. Natomiast ja sama zdążyłam już zarazić kilka osób :)

6. Czy mając możliwość przeniesienia się do świata z ulubionej książki skorzystałabyś z tego? Gdzie byś się wtedy przeniosła?
Moja odpowiedź: Przeniosłabym się do wielu światów z książek. Choć na ten moment wybrałabym Hogwart.

7. Kim byłabyś w książce: wampirem, wilkołakiem, elfem, wróżką, zombie, a może jeszcze czymś innym?
Moja odpowiedź: Ciekawe pytanie! Długo się nad nim zastanawiałam. Myślę, że syreną lub czarodziejką z Hogwartu. Nie potrafię zdecydować, więc stawiam obie odpowiedzi na podium :)

8. Jaka jest twoja ulubiona okładka książki? (max 3)

Przedza Numery 3 Numery 3

Wybranie tylko trzech było bardzo trudne…

9. Otwórz książkę, którą masz pod ręką, na stronie 36 i przepisz pierwsze zdanie :)
Moja odpowiedź: „Następnego dnia zrobiliśmy niewiele.” (Jutro)

10. Jeśli miałabyś być zwierzęciem, to jakim? Jak miałabyś wtedy na imię?
Moja odpowiedź: Nigdy się nad tym nie zastanawiałam… Lubię koty, ale chciałabym zobaczyć świat z perspektywy szynszyli. Miałabym na imię Misia.

Obraz nie należy do mnie. Znalazłam go w gogle grafika.

11. Czego się najbardziej boisz/obawiasz?
Moja odpowiedź: Z tych mniejszych rzeczy? Pająków i ognia.



Przyszedł czas na moje nominacje…


1. http://booksloovers13xd.blogspot.com/
2. http://weronine-library.blogspot.com/
3. http://czytelnicza-kraina.blogspot.com/
4. http://sheti-shetani.blogspot.com/
5. http://bibliotekapodmarcepanem.blogspot.com/
6. http://skrytkaslow.blogspot.com/
7. http://mianigralibro.blogspot.com/
8. http://recenzje-ksiazek-nikoli.blogspot.com/
9. http://heaven-for-readers.blogspot.com/
10. http://korcimnieczytanie.blogspot.com/
11. A może ktoś z Was marzy o tym, by otrzymać to wyróżnienie? To miejsce jest zarezerwowane dla takiej osoby :)



Czas na to trudniejsze zadanie, czyli wymyślenie 11 pytań…

1. Otwórz najbliżej leżącą książkę na 13 stronie i napisz pierwsze trzy zdania.
2. Kawa czy herbata?
3. Czy istnieje jakaś książka, do której masz sentyment?
4. Podaj tytuł książki, przy której płakałaś/eś.
5. Ulubiony zespół muzyczny oraz wokalista / wokalistka?
6. Jakie jest Twoje hobby?
7. Rowerem czy pieszo?
8. Czytałaś/eś kiedyś w wannie? Jak wrażenia? :D
9. Najgorsza przeczytana przez Ciebie książka.
10. Gdybyś mogła na chwilę zamienić się w Katniss Everdeen, wybrałabyś Gale’a czy Peet’ę? W przypadku chłopaków – gdybyś był Galem, co byś zrobił widząc Katniss i Peetę razem. (Twórczo :D)
11. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?

Życzę miłej zabawy wszystkim wybranym osobom!!
Oczywiście jeśli ktoś ma taką ochotę, może także odpowiedzieć na powyższe pytania :)


~ Agnes

9 komentarzy:

  1. Trafił mi się również ten zestaw pytań... Czarownica z Hogwartu też chciałabym być, ale jednak mam inną odpowiedź na to pytanko :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Postaram się odpowiedzieć jeszcze przed końcem wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :)
    Tutaj są moje odpowiedzi: http://skrytkaslow.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :D ja też powtarzam sobie teksty z piosenke :) najczęściej "Let it be" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przeniosłabym się do Hogwartu :)
    Obserwuję i dodałam do kręgów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację. Na odpowiedzi będzie trzeba trochę poczekać, bo mam teraz mały wyjazd, więc proszę o cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi, że mnie nominowałaś! Dzisiaj ukazały się odpowiedzi (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi, ale stwierdzeniem "Zobaczyć świat z perspektywy szynszyli"- mnie rozbawiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy głos jest mile widziany. Zapraszam do komentowania. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...