środa, 2 lipca 2014

Stosik na lipiec


Tym razem recenzji nie będzie, będzie stosik :)

stosik

Książkę "Nexus" wygrałam w konkursie u Avenixa.
Pozostałe zdobycze to egzemplarze recenzenckie od Sztukatera :)

I tak, rozpoczynając od góry:

1. "Nexus" - Ramez Naam
2. "Dar z Bretanii" - Marjorie Price
3. "Sekret mojego męża" - Liane Moriarty
4. "Uzdrawianie gamma" - Chris Walton
5. "Santiago de compostela. Dziękczynne pielgrzymowanie" - Emil Wąsacz
6. "Klasa" - Dominik W. Rettinger
7. "Sycylijska opowieść" - Nicky Pellegrino
8. "Nie tylko o łajdakach" - Magdalena Kulus

Jak widzicie, mam tutaj aż trzy książki Polaków. Liczę, że dzięki nim w końcu przekonam się do polskiej literatury.
W moim lipcowym stosiku znajduje się też wiele książek autorów z różnych zakątków świata. Choćby z Włoch i Australii. Literatura w większości spokojna, idealna na letnie wieczory.

Znaleźliście tu coś dla siebie? A może już którąś z tych książek czytaliście i polecacie ją na początek? :)


~ Agnes

24 komentarze:

  1. Nie znalazłam nic dla siebie, ale w tej chwili i tak nazbierało się książek, które chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jakoś nic dla siebie nie widzę.

      Usuń
    2. Może po recenzjach to się zmieni :)
      Tak, ja również mam sporo...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem ochotę na "Nie tylko o łajdakach", ale z tego co widzę w internecie, nie jest to jednak książka dla mnie.

      Usuń
    2. Ja jestem ciekawa jak wypadnie ta książka w moich oczach :)

      Usuń
  3. Nie znam żadnej, więc każdej jestem w równym stopniu ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z tych książek, ale Tobie życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko "Nexus" - "Nie tylko o łajdakach" czeka na swoją kolej na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nic dla mnie, ale Tobie życzę dużo przyjemności z lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolejny raz nie znam niestety żadnej :/ Życze udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życze ci jak najbardziej udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niczego jeszcze nie zacząłem więc niczego Ci nie polec ani nie odradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam zacząć od Nexusa - bardzo mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Sekret mojego męża" - Liane Moriarty przeczytałabym. Kiedyś już poznałam pisarstwo tej autorki i pamiętam, że było wesoło przy lekturze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ta pozycja najbardziej mnie zainteresowała :)

      Usuń
  12. Super stosik, nic nie czytałam :( Na moim 12 książek, a czasu niewiele :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy głos jest mile widziany. Zapraszam do komentowania. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...