poniedziałek, 16 czerwca 2014

Hello world


Witam Was ponownie :)

Nie martwcie się, nie opuściłam Was. Powodem mojej (długiej, przyznaję) przerwy było coś, czego mogliście się spodziewać i na pewno większość z Was wyszła właśnie z takiego założenia.
Są takie momenty w życiu, kiedy człowiek nie ma na nic czasu, serce wali młotem, głowa pęka, noce są zbyt bezsenne, a życie zdaje się nie mieć sensu... Tak, stan ten zamknąć można jedynie jednym słowem:

SESJA.

Cóż, niestety wielki, czerwony, ociekający krwią napis i skrzypki z psycho theme musicie wyobrazić sobie sami.
Nie jest to takie trudne dla studentów :)

Żarty na bok. Dzień bez książki jest dniem straconym. W czasie mojej przerwy przeczytałam wiele wspaniałych książek. Niestety wliczałam w to również książki akademickie, których było całe mnóstwo.
Niektóre godne uwagi, inne nie. Tym razem mówię o tych "normalnych" :)
Jest jeszcze wiele innych książek do przeczytania, liczne recenzje do napisania i nowe emocje do przeżycia.
Już teraz zaznaczam, że jeszcze będę musiała Was zostawić na jakiś czas, ale do tego dnia jeszcze długa droga.
Ja w tej chwili rozpoczęłam wakacje. Tak się złożyło, że udało mi się zakończyć wszystkie egzaminy akurat w tym dniu, w którym dla wielu z Was sesja dopiero się rozpoczyna. Tak więc tym, którzy egzaminy mają przed sobą życzę powodzenia! Tym, którzy wakacje już zaczęli - przeżywania wielu żyć z książkami, natomiast wszystkim tym, którzy do wakacji mają jeszcze mały kawałek czasu - wytrwałości w ostatnich tygodniach.

A tutaj macie coś na odstresowanie :)



~ Agnes

14 komentarzy:

  1. Znam tę bestię zwaną sesją też ją właśnie pokonałam. Czekam na recenzje i zapraszam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie zauważyłam, że półtora miesiąca Cię już tu nie było... Gratuluję zdanej sesji. Przede mną jeszcze 2,5-3 tygodni i rozpoczynam wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dopiero zaczynam mój pojedynek z sesją ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, ja mam 5 egzaminów za sobą, przede mną jeszcze 3, w tym tylko 2 w prawidłowej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przed sobą i już nie mogę się doczekać jej końca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa co to za książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię swoje książki akademickie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niektóre też przypadły do gustu :) Jedną nawet zrecenzowałam :)

      Usuń

Każdy głos jest mile widziany. Zapraszam do komentowania. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...